bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
در گفتگو با بازارنیوز اعلام شد؛
رییس بنیاد ملی گندمکاران از تغییر قیمت خرید تضمینی گندم بعد از روی کار آمدن وزیر جدید خبر داد.

گروه کشت و دام بازارنیوز- مهربانو مهدوی؛ عطاءالله هاشمی، رییس بنیاد ملی گندمکاران در گفتگو با خبرنگار بازارنیوز درباره آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم اظهار کرد: قیمت خرید تضمینی گندم قطعا تغییر خواهد کرد.

وی با اشاره به نارضایتی کشاورزان از قیمت مصوب ١۵ هزار تومان برای هر کیلوگرم گندم افزود: در اولین جلسه بعد از روی کار آمدن وزیر جدید جهاد کشاورزی در خصوص قیمت خرید تضمینی گندم تصمیم گیری می‌شود.

رییس بنیاد ملی گندمکاران درباره قیمت پیشنهادی برای هرکیلوگرم گندم نیز گفت : قیمت پیشنهادی ما برای هر کیلوگرم گندم ١٧ هزار تومان است که به احتمال قوی همین قیمت نیز تصویب خواهد شد.

گفتنی است، در پی اعلام خبر قیمت مصوب 15 هزار تومان برای گندم، گندمکاران به شدت به این قیمت اعتراض کردند و آن را غیرمنصفانه دانستند. سالهای متمادی چنین مشکلاتی در سر راه گندمکاران بوده و این اتفاق باعث کاهش تولید این محصول در کشور و قاچاق آن با قیمت بالاتر به کشورهای همسایه می‌شد. 

البته باید متذکر شد که هم‌اکنون خرید تضمینی با قیمت 15 هزار تومان در حال انجام است و باید دید در صورت تغییر قیمت، دولت چه برنامه‌ای برای محصولات خریداری شده خواهد داشت.

پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: